Äntligen.. bilder!!

     2010-12-30 ❤ 10:57:19
Tror det är första gången nästan som jag sovit till 10.20, haha.. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske tar en sväng till stan eller så? Haha. Nora kommer ju på lördag också och jag har saknat henne så mycket. Så det blir väl att hitta på något skoj med henne :D Vi har alltid skitkul vad vi än hittar på tycker jag. Menmen, nu har jag hållt på att ta massor av kort på mig, Abbe och Andreas XD (Min kusin). Lägger upp den bästa bilden så får ni se. (Vi ser dumma ut, men, det är ju det som är meningen?) Vi höll på att dö av skratt! XD
(Glömde säga på vad jag fick i julklapp att jag fick halsbandet med Simons handavtryck av min moster) :DDDD
Sjukt glaad!

BILDER:


Image and video hosting by TinyPic
Från v. Andreas, jag & Abbe. (Vi måste ju skärpa oss).. XD
Ser ni hur Andreas gör minen? Helt sjukt hur han kan göra så!
Fattar inte... Haha!


 Image and video hosting by TinyPic
Bjuder även på en bild av Nora, jag & hennes lillasyster Jana från i somras :)<3
Solen lyste precis på henne, *änglamusik* 8D Haha, saknar henne så..<3

Kommentarer
Postat av: Nora

Naaw gumman, saknar dig med!! Men jag ser ju helt rubbad ut på den där bilden..;/

Och jag har en dålig sak att säga.. Vi kommer på söndag. Men då Jä**ar! Då ska vi träffas elr nå? Pööööss på dig, och gott nytt år!<3

2010-12-30 @ 21:28:09
URL: http://engodgodis.webblogg.se/
Postat av: Hanna

UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH. Jag ska till Boden på söndag fick jag reda på igår ))): NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

2011-01-01 @ 09:57:33
URL: http://justhannas.blogg.se/
Postat av: ...

Hur han gör den minen? SIMPELT! Han röra sitt ansikte, DUUH!! Vad är ditt IQ?

2011-02-03 @ 18:53:54
Postat av: Nora

Vem är "..." vet du det? Det är såå moget o kommentera utan namn. Om man har någonting att säga ska man stå för det också! Bli helt seriöst sur på den där "..." jaja .. Saknar då dig som jaa.. Vem vet vad. Kommer inte på ord. Pusspådig<3

2011-02-13 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback