Julklappar och... jag vet inte!

     2010-12-27 ❤ 11:09:11
Hej!
Nu har jag inte bloggat på jäääättelänge och det är nog för att jag har varit upptagen så mycket... Men iaf. I julklapp fick jag..
Kappa
500:-
Biobiljett
Laptop (yey)
Mobil
Nyckelring

.. sen kommer jag inte på mer ;D
Sen for jag på bio i förrgår och såg Narnia 3. Den var bra, men vi fick vänta i 1 timma innan filmen startade för det var något fel på den. Jobbigt! Men sen börja den och jag tyckte den ägde! Haha. Igår for vi på stan och bytte nån skrikande apa från teknik magazinet åt Abbe för den var trasig. Och idag skulle vi på fortet men min kusin har spytt 9 gånger inatt och idag! ): Tycker så synd om honom. Nu sover han, för han har inte sovit något på hela natten. Men hörrni, jag kan sitta här och berätta i flera år (8D) men nu måste jag gå.  Bye!

Kommentarer
Postat av: Nora

Åhh.. Jag längtar efter dig så sjukt mycket!

Hoppas verkligen vi får träffas snart<3

Pöss på dig:*

2010-12-27 @ 12:35:27
URL: http://engodgodis.webblogg.se/
Postat av: sai<33

hellu ;) God jul på däjj(haha sent elr vad??) och ha det bäst i år så kanske vi kan träffas ngn dag NÄSTA ÅR??

ha det bäst gmn;)

//sai;*

<3

2010-12-28 @ 23:06:16
Postat av: Nora & Saisan:

Nora: Hoppas jag meed<3 Men på lördag kan vi ju ses? :D Pöss! ;*



Saisan: Heey gumz :D Javisst<3 Saknar dig.<3

Hare bäst Sai :*<3

2010-12-30 @ 11:00:56
URL: http://justhannas.blogg.se/
Postat av: saisan OFX<33

hellu gmn igen;*



vilken dag isf?? för imon(gåre inte antagligen) ska det bli att vara med mYRA och underbara victor hihi ;) sen åker jag på cup resten av veckan.....men helgen efter om det inte händer ngt??

Aaaaw saknarejj MED hanna<3



Hadi<33

2011-01-02 @ 01:33:27
Postat av: sai<333

vilken?? smsa mej gumman<33

kanske nästa helg?? imon är det till å vara med myra och underbara victor, sedan åker jag på cup resten av veckan....(LL)

aaaw saknarejj med hannis<3 ;**

hadi;*

saisan

2011-01-02 @ 01:52:31
Postat av: sai -.-'

haha bombar jag dej med komentarer ;** :P

2011-01-02 @ 01:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback