3 dagar med Simon!

     2011-01-05 ❤ 19:05:20
Hejhej! :)
För 3 dagar sen så åkte jag och min lillebror till Boden för att hinna träffa älsklingen Simon som jag har saknat så mycket. Vi kom fram vid 21.00 efter många om och men. Tyvärr hade lillgrabben hunnit gå och lägga sig så det var bara till att vänta nästa dag :) När jag vaknade (ungefär vid 09.00) så kom Simon upp efter bara ca 2 min. Han var som vanligt ett solsken och skrattade och log. Och jag smällte (SOM VANLIGT NÄR JAG SER HONOM :s) ;* Han är verkligen helt underbar! Jag fick ge honom gröt till frukost och det tycker han är smaskens. Men idag så for de hem vid 13.00 och jag börja nästan lipa som jag brukar när jag säger hejdå till pluppen.. Brukar mest säga Pluppen och Knatten till honom.. :3 Haha. Och eftersom det är 13-dagsafton (eh, tror att det hette så?) så blir det chips ikv och nån film.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback