Hockey

     2011-01-29 ❤ 09:54:19
Hejsvejs! :)
Nu har jag inte bloggat på ett tag.. Ursäkta mig! ;* Ska bättra mig. Idag ska jag, pappa och Albin på Samuels hockeymatch. (Inte Samuel i min klass!) Det ska bli kul :) Nora tog med sig en kompis till Umeå, så vi kan inte träffas... :((((((((((((( Aja.. Har inte så mycket mer att säga. Ska väl snart äta frukost och så.. Kanske blir en sväng till stan eller nå. Sitter just nu och smsar med Nora, kollar runt på bloggar och sånt. Lalalala..... Saknar Simon och Andreas. Världens bästa kusner!<3 Ni betyder jättemycket. Är väääldigt sugen på att fara till paradisbadet med typ Vilma, Victor S och Johan 8D Får höra med dem.. Vi pratade lite om det på skolan.

CÍAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback