God Morgon!

     2011-03-06 ❤ 08:43:31
Hejhej, och godmorron! :)
Igår så hade jag och Nora som vanligt jättekul. Först var vi på stan i ungefär 3 timmar, bara gick runt och sen åt vi på McDonalds. Efter det så kom pappa och hämtade oss och så for vi hem till henne! :) Där gick vi ut och åkte skrana och jag tror jag slog ihjäl mig... det var den brantaste skran-backen jag någonsin sett!! Bara jag tänker på det får jag ont i baken, haha :s Men före det så gick vi ut med hennes hund Lukas och skulle se om han orkade dra en av oss på en skrana, men det gjorde han inte.. 8D Det gick till så att han hade en sele, och i den knöt vi fast skranan och sen sprang en av oss en bit fram och ropade: "Varsågod Lukas, koom!" men det funkade inte så bra... XD Sen gick vi in och var med hennes lillasyster och spelade Mario :D Hon har världens gulligaste lillasyster, Jana heter hon. Hon är typ 1 år och 9 mån om jag inte minns fel? :S Haha! ;D Men iaf jättesöt och sprallig. Sen åt vi och efter maten gick vi ut igen med Jana och så fick hon åka pulka. Hon vart ledsen när vi var tvugna att gå in, för hon älskade verkligen att va ute!
Men det var som vanligt en superbra dag. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback