Nora! :D

     2011-03-05 ❤ 09:20:41

Hajhaj!
Idag ska jag fara med Nora på stan! :) Vi ska kanske fika, gå på bio och bara gå runt. ;D Längtar jättemycket<3 Vi har alltid jättejättekul :D Just nu sitter jag och kollar runt på bloggar och är inne på djur.nu. Jag har alldeles nyss duschat. :) Alltid skönt att ta en dusch när man är nyvaken!^^ PÅ SÖNDAG FAR JAG TILL STOCKHOLM! :D
Jippie! :) Älskar denna fantastiska, makalösa och mest otroliga stad! :D Vill flytta dit när jag blir stor. Jag menar, det finns allt där. Precis allt. Gröna Lund, museum, slott, kosmonova, en del av släkten m.m. (Y)
Någon som håller med? 8D Skriv en kommentar!

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Emma

svar: den är väl inte supermegabra men den duger väl, den svartvita bilden har jag inte tagit själv:)



kul att fara till stockholm!

2011-03-05 @ 09:57:59
URL: http://pappasfliicka.blogg.se/
Postat av: Nora

Längtar också, kommer bli sjukt kul!:D<3

2011-03-05 @ 10:18:09
URL: http://engodgodis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback