Taggar fotbollsmatch :D

     2011-03-31 ❤ 06:45:07
Hey! ;D
Det här är nog det tidigaste blogginlägget på min blogg.. 06.35!
Kunde inte sova, så då är det väl lika bra att gå upp? (; Men iaf så taggar jag match idag, mot 6B :O
Det är jag, Wilma, Vilma, Sai & Bea som ska spela matchen. Jag hoppas det går bra, men det tror jag! ;)
Om vi går vidare så kommer vi till Fair play (stavning? 8D) Men iaf, i helgen så hade vi filmkväll - som vanligt och det var jättekul. Vi hyrde, Eragon, Sammys äventyr & Percy Jackson. Alla utom Sammys äventyr var bra, den sög ;( Hade typ ingen handling och var bara konstig. Men jaja :) (Fast jag hade ju sett Eragon och Percy Jackson förut, men snart har vi hyrt alla filmer på Hemmakväll att det inte finns någon att se! D;) plus att vi får ju inte se barnförbjudet, Theo är ju bara 7 år. Han ville JÄTTE, JÄTTE gärna se Barnhemmet! XD Jag sa bara: "Du, det vill du inte, jag lovar dig det! 8D" Men han är väldigt tuff för att vara en liten 7 åring. Men han är jätterädd för Dobbie i Harry Potter! Om man säger "AAAAAH, DÄR STÅR DOBBIE!" sp blir han skiträdd! :s Och han vill aldrig se Harry Potter mer, för vem vet, Dobbie kanske är med? :o Haha, jaja :) Juste, vi var ju och spelade pingis också! Men det orkar jag inte berätta om x]

Ceyah!

Kommentarer
Postat av: Myra

Lägg in bilder Hanna :)

2011-03-31 @ 10:01:43
URL: http://myriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback